.
Sosyal Medya Fırsatları Blogu. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Search

7 Temmuz 2012 Cumartesi

Twitter Kampanyası: Forma Hediye Ediyoruz



Bunca zaman birçok markanın yapmış olduğu kampanyalardan ve vermiş oldukları hediyelerden bahsettik. 

Bu sosyal medya fırsastları ile sizleri buluşturduk bugün ise sizlere kendi yapmış olduğum bir sürprizlerden bahsetmek istiyorum;

Twitter kullanıcısı olup beni takip edenlere soru soruyorum ve forma hediye ediyorum.

Yapılması gerekenler;

1- Twitterda beni takip edin: Aydın Gökhan Twitter Hesabı

2- Ödüllü Tweeti ReTweet yapın: Ödüllü Tweet

3- Tahminde bulunun: Ödüllü tweete cevap verin ve hediyeyi kazanın.

Tahminde bulunmanız için ipucu adresi: OnlineForma 

Kurallar: 

- 15 yaş ve üzeri olmak 

- Twitter hesabımı takip etmek

- Ödüllü Tweeti rt etmek

- Ödüllü Tweete cevap vermek

- İlk tahminde bulunmak.

0 yorum

Blog Listem